ELF Under Eye Concealer & Highlighter (Glow/Fair) - KOZMETİK BLOGU

29 Mart 2013 Cuma

ELF Under Eye Concealer & Highlighter (Glow/Fair)




ELF e ait göz altı kapatıcı ve aydınlatıcı
Nemlendirici yapısı nedeniyle sadece göz altıma kullanıyorum
görüldüğü gibi çift taraflı
fotoğraflarda çok başarılı olamamışım ama bir tarafı standart kapatıcı kemik-ten renginde diğeri ise sedefli bir beyaz
her iki tarafıda yarı akıcı losyon-likit kıvamında
süngerli fırçasının kullanımı gayet iyi
kullanım şekli küçük noktalar halinde uygulanacak yüzeye bırakıp sonrasında parmaklarımla dağıtıp yediriyorum
gelelim asıl kullanım amacına
kapatıcılık alanından çok memnunum bu kısım benim için vazgeçilmez başka markalarda muadilleri varmıdır evet olması mümkün ama hem kapatıcılık hem kalıcılık hemde yüzdeki etkisi ve kolay kullanımı açısından kolay bulunulmayacak bir ürün olduğunu düşünüyorum
aydınlatıcı kısmına gelince yapısında sim yok kendinden sedefli 
küçük noktalarla kaş altıma, göz pınarıma ve yüz makyajım bittikten sonra elmacık kemiklerime kullandım bir kaç kez ama aydınlatıcılık konusunda pek başarılı bulamadım
tekrar alırmıyım
henüz karar veremedim kapatıcı olarak tekrar alırım ama aydınlatıcı olarak sanmıyorum

Hiç yorum yok:

@templatesyard