ULTRA EXTREME TERRACCOTA ALLIK - KOZMETİK BLOGU

18 Mart 2013 Pazartesi

ULTRA EXTREME TERRACCOTA ALLIK

Sayfamın adı güya Rujum&Allığım şöyle bir baktım yazdıklarıma paylaştıklarıma
hiç allık yok
kendi kendime utan kızım dedim insan en büyük tutkusunu arkadaşlarıyla paylaşmazmı
ayıp etmişim gerçekten


buyrun ilk allığımız
hatta benim vazgeçemediğim en sevdiğim bittikçe tekrar tekrar aldığım allığım
tabi siz benim kadar kolay bulabilecekmisiniz bilemiyorum  :/



Ambalaj tasarımı oldukça şık ve kullanışlı bir ürün
altın ışıltıları içeren siyah tasarımlı avucunu dolduracak bir kutu





Malesef çok kullanılmaktan markasını görebileceğiniz tek yer kutunun altı
ultra extreme marka nın terracota 07 numarası
12 gr ağırlığında






Kullanım kolaylığı için uygun boyutlu aynası var
süngerli uygulama yapanlar için asansörlü alt katı var 
( gökdelen ya nasıl bir benzetme yaptıysam )
Çok fazla tozuma olmadan oldukça uzun süreler kullanılabilecek bir ürün




Gelelim rengine
sıcak tonlu güzel bir pembe içerisinde ki mavi şeritlere aldanmayın
mavi allık mı olurmuş demeyin
bu allık fırçayla buluşup yüzünüze bir merhaba desin 
bebek pembesi  yanaklarınız oluyor
ve oldukçada doğal duruyor
simli diyemem ama ışıltılı bir ürün
hafif kullanıldığı zaman aydınlatıcı olarak ta  kullanılabilir
renk pigmentasyonu fırça kullanıldığınca oldukça başarılı
kalıcıklık olarak 4-6 saat hiç tazeleme gerektirmeden cildinize oturuyor



benim gözüme öyle kutusunda durduğu gibi koyu gelmedi
siz ne dersiniz





Hiç yorum yok:

@templatesyard