E.L.F. takma kirpik kiti - KOZMETİK BLOGU

27 Mart 2013 Çarşamba

E.L.F. takma kirpik kiti

merhabalar
takma kirpik kullanımı konusunda oldukça beceriksizimdir
bir kirpiği takmam yaklaşık 10dk mı alıyor ve üstelik takana kadar göz makyajımı bozuyordum
bunu birde 2 göz olarak hesaplarsan
sabahtan beri binbir uğraş yaptığım göz makyajının vay haline

ama artık kolayı var
dbms kozmetik ten elf kirpik kiti siparişi geçmiştim
dün kavuştum derya sayesinde
ve büyük bir merakla  bu sabah yaptığım makyajda kullandım
2 tık lık süreyle kirpiklerimi kusursuz bir şekilde taktım
nasıl mı


önce size kit te yer alanları göstereyim
sonra tek tek nasıl kullanıldığını anlatacağım




kitte bir çift takma kirpik
kirpik yapıştırıcısı
yapıştırma standı
kirpik maşası (cımbızı) var





tek tek özenle maşaya kirpikleri yerleştirdim
kirpikleri maşaya yerleştirirken maşadaki kavise uygun yerleştirmeye dikkat ettim
kirpik standına bir miktar yapıştırıcı sürdüm ve maşadaki kirpikleri buraya sürterek standdan yapıştırıcıyı almasını sağladım
10-15 sn yapıştırıcının biraz kurumasını bekledim
sonrada maşa ile tek seferde kirpiklerime en yakın çizgiden yapıştırdım
yavaşça kirpikleri maşadan ayırdım
:)
sonuç mükemmel
tek seferde
ve
makyajımı bozmadan
geriye kalan tek şey hafifçe rimellemek oldu kirpiklerimi :D

şiddetle tavsiye ederim

DBMS KOZMETİK'e nasıl ulaşırım  nasıl alırım diyorsanız buraya tık tık

Hiç yorum yok:

@templatesyard