real techniques starter set - KOZMETİK BLOGU

28 Mart 2013 Perşembe

real techniques starter set

Mükemmel göz makyajının sırrını çözdüm
mükemmel fırçalar
farlarınız ne kadar kaliteli olursa olsun eğer fırçalarınız aynı kalitede değilse beklediğiniz performansı yakalamanız çok zor
real techniques starter set te mükemmel göz makyajı için düşünülmüş tüm fırçalar var
benim en çok zorlandığım terracota far ları bile mükemmel  bir şekilde uygulamanızı sağlıyorlar
setimizi tanıtmaya gelirsek
sert şeffaf plastik ambalajının içinde size teslim ediliyor
kendi muhafaza çantası ile beraber 5 adet fırçadan oluşuyor



fırçaların kılları yumuşacık ciltte her hangi bir tahriş yada rahatsızlık hissi vermiyor
bu yumuşaklığa rağmen uygulama yaparken yayılmıyorlar
ne güzel di mi :)
ben fırçaları sizin için numaralandırdım

resimdeki duruş sırası çantanın size teslim edildiği sıraya göre




ama ben size kullanım sırama göre anlatacağım
makyajımı genelde 3 ton far ile yapıyorum

2 numaralı fırça ile sadece göz kapağıma orta renkteki farı uyguluyorum

1 numaralı fırça ile paletimin koyu rengini seçip mükemmel gölgeler yapıyorum

2 numaralı fırça gölgeleme işini bitirdikten sonra çok güzel bir karıştırıcı görevi görüyor
küçük rötuşlar için 

3 numaralı fırçaya dönüp göz pınarımı biraz aydınlatıp tekrar en koyu rengimle  kirpik diplerime ince bir hat çekiyorum

4 numaralı fırça eyeliner çekebilmenin en ince detayına kadar  uygulamanızda yardımcı olur
ki ben eyeliner de beceriksiz olduğum halde hiç dağılmadan yapabildim

ve göz makyajının finişi

5 numaralı fırça ile kaşları doldurmak

işte mükemmel göz makyajı için tek yardımcı

real techniques starter set
kılları kesinlikle dökülme yapmıyor
tek hamleyle kullandığınız malzemenin renklerini göz kapağınıza aktarıyor
fırçalarla yaptığınız en amatör gölgeler bile profösyönelce duruyor

ben bu seti deneme amaçlı almıştım
şimdi listemde bu seriye bağlı 4 fırça daha var
onlarada sahip olmak için sabırsızlanıyorum

nasıl mı ulaşabilirsiniz
ben DBMS KOZMETİK ten aldım
sizde bu fırçalara sahip olmak isterseniz buraya tıklayın
emin olun sizede çok yardımcı olacaktır derya



3 yorum:

  1. muhteşem bir sunum olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben de bekliyorum yarın geliyor inş:)

    YanıtlaSil
  3. sevgili rüya ve zuhal güzel yorumlarınız için ikinizide teşekkür ederim

    YanıtlaSil

@templatesyard