essence mosaic compact powder - KOZMETİK BLOGU

18 Mart 2013 Pazartesi

essence mosaic compact powder

severek aldığım
ama
amacından farklı bir şekilde kullandığım güzel bir pudra
ambalajı oldukça basit ve hafif
içeriğini görebiliyorsunuz
çoğu malzemem gibi buda sık kullanımdan markası zor okunuyor



01 sunkissed beauty

içeriğinde bir sürü mineraller var yaz yaz ben bitiremem

10 gr olduğunu söylemişmiydim 

bu üründe sevdiklerimden biri geri dönüşebilir ambalaj kullanmışlar :)
doğaya saygı güzel bişey


gelelim renklerine
güzel bir bronz renk 
içerisinde hafif ışıltılar barındırıyor
ama benim ten rengim için biraz koyu kalıyor
tonlamasını sevdiğim için çoğunlukla allık yerine kullanıyorum
güneşten yanmış gibi tatlı bir ışıltı veriyor
kalıcılık yada kapatıcılık çok fazla yok
tek kusuru tozuma olayı var
aldığım fiyatı düşününce bu pudranın tabi bana göre allığın verdikleri oldukça iyi



evet kabul ediyorum hala fotoğraflarda sorun yaşıyorum
bu da şuan için rengini en iyi gösterebileceğim resim

Hiç yorum yok:

@templatesyard