FLORMAR TIRNAK BAKIMI - KOZMETİK BLOGU

13 Mart 2013 Çarşamba

FLORMAR TIRNAK BAKIMI








flormar ne demiş :





benim görüşüm : 

hava değişimi deterjan dı dengesiz beslenmeydi derken benim tırnaklarım da kat kat yırtılanlar soyulanlar arasına girdi 
yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve çok şükür ki memnunum
extra yeni bir soyulma yaşamadım ve onarıcı özelliği sayesinde de tırnaklarım yavaş yavaşta olsa toparlanmaya başladı
ister oje altına koruyucu olarak kullanın isterseniz tek başına cila olarak kullanın
tırnaklarında pürüzler çizikler olanlar mutlaka kullansın öneririm


kesinlikle hiç pürüz bırakmıyor :)


flormar ne demiş :

Tırnak Eti Temizleyici ölü derinin yumuşamasını ve kolayca atılmasını sağlar, fazla uzayanları giderir ve daha sağlıklı bir görünüm kazandırır.


benim görüşüm:

klasik yöntemlerle duştan sonra iyice yumuşamış ellerimin tırnak etlerini bir güzel itip fazlalarını kesen biri olarak korkarak aldım
ama kullanışını gördükten sonra o kadar vakit darlığı içinde duşu bekleyemem

kullanımı ve uygulaması çok kolay
oje sürer gibi ama sadece tırnak dibindeki etlerinize sürüyorsunuz
bütün parmaklarınıza sürme işlemi bittiğinde törpü yada cuticle çubuğu ile çok rahat itebilirsiniz
sonuç : mükemmel ve kolay manikür



QUICK DRY EXTRA SHINE (OJE KURUTUCU)


 flormar ne demiş :
     

Hızlı kurutma özelliği sayesinde manikürün
kısa sürede tamamlanmasını sağlar.
Tırnağın üzerinde koruyucu bir katman oluşumunu
sağlayarak, olağanüstü parlaklık ve kalıcılık kazandırır.


benim görüşüm:

çok hızlı kuruttuğu söylenemez ama manikürünü yaptığınız ve özenle oje sürdüğünüz tırnaklarınızdaki ojenleriniz hem göz alıcı bir parlaklığa kavuşur hemde koruyucu katman olarak ojenizin daha uzun süre uçları atmadan soyulmadan kalmasını sağlar

evde kendi manikürünüzü bu ürünler yardımıyla kendiniz yapabilirsiniz artık :))

Hiç yorum yok:

@templatesyard