makyajımda neler var - KOZMETİK BLOGU

27 Mart 2013 Çarşamba

makyajımda neler var





nasıl görünüyor size

:))
ben beğendim yaptığım bugünkü makyajımı
neler mi var kahramanlarım kim 

tek tek tanıyalım ozaman

ten grubu
goldenrose stick kapatıcı
maybelline affinitone fondoten
flormar wet dry pudra
flormar terracota powder 26 (allık yerine)

göz grubu
avon far bazı
flormar 06 numaralı 5li far paleti
golden rose smokey eye göz kalemi
ve
golden rose eyeliner pen
flormar spider lash maskara
flormar kaş farı 02 numara
elf concealer and highlighter

takviye olarak biraz takma kirpik desteği de kullandım

ruj-parlatıcı

avon dolgunlaştırıcı lip gloss
pink pucker


bu malzemelere yardımcı aksesuarlarım
flormar fondoten ve pudra fırçalarım
nascita allık fırçam
real techniques starter set far fırçalarım
takma kirpik kullanma konusunda bana en büyük destek elf kirpik kitinden geldi :))


kullandığım ürünler ve yorumlar için diğer sayfalara bakın lütfen





kullandığım malzemeleride fotoğrafladım sizler için

sadece fırçalarımı eklemedim onları daha detaylı anlatmak istiyorum çünkü 
:))

Hiç yorum yok:

@templatesyard