FLORMAR SUPERSHİNE - KOZMETİK BLOGU

13 Mart 2013 Çarşamba

FLORMAR SUPERSHİNE



Bugün makyajıma kontrast olsun diye
FLORMAR SUPERSHİNE serisinden 521 kodlu
tatlı bir pembe ruj kullandım
dudakta sürümü kolay kalıcı ve dağılmıyor
nemlendirici yapıda
ama nemlendirirken yağ içindede bırakmıyor
mat bir ruj değil
içerisinde bas bas bağıran simlerden de bulundurmuyor 
kalıcılık konusunda çok iyi değil ama kötü de değil
bir şey yiyip içmediyseniz 3-4 saat ara ile tazeleme gerekiyor
tabi benim gibi rujunuzu şekerleme niyetine yiyorsanız yapılacak bişey yok
sık sık tazeleyin ;)






bu da benim kocaman pembe dudaklarım ;)
böyle durduğuna bakmayın
uygun kontrast lı bir makyaj la baş döndürücü ve göz alıcı


pembe renkleri pek sevmem
ama tatlı cadı bir kızım var
onunla alışverişe çıkınca araya böyle pembe renk bir kaç üründe giriyor
ben kendime yakıştırdım
böyle duracağını bilseydim daha önce pembe renk kullanmaya başlardım

Hiç yorum yok:

@templatesyard