FLORMAR TERRACOTA TRİO FAR - KOZMETİK BLOGU

13 Mart 2013 Çarşamba

FLORMAR TERRACOTA TRİO FAR






Görseldeki far serinin 04 numaralı ürünü 
serisinde birbirinden güzel 6 farklı renk kombin seçeneği daha var



ambalajı siyah mat avuç içinize sığacak büyüklükte 
içinde minicik birde aynası var









Göründüğü gibi içerisinde küçük ışıltılar var


makyajınızda sizi yada gözlerinize bakanları yormuyor adeta büyülüyor


( yeşilleri çok severim zaten )

bu hazırlanan 3 lü kombinasyonda gölgeleme yapmak için başka bir makyaj farına gerek duymanızı önlüyor






(bu serinin farlarının renk uyumu beni cezbediyor)
fırça yada sünger aplikatör ile uygulanması çok kolay 

ben genelde fırça kullanıyorum

 az da olsa tozuma yapıyor
göz kapağınıza sürdüğünüzde dağılma yapmaması ve kalıcılık unsurları hatta palette görünen rengi birebir yansıtması bakımından ben tam puan verdim bu seri ürünlerine
açık rengi hafif altınımsı bir yeşil
orta taban oldukça koyu gözünüze eyeliner yerine kullanıma uygun
ve sağ kenarda kalan tonda güzel gölgeler yapmak için kullanılabilir
;)

Hiç yorum yok:

@templatesyard