haftasonu flormar çıkartması - KOZMETİK BLOGU

26 Mart 2013 Salı

haftasonu flormar çıkartması

  Küçük kızımın evde canı çok sıkılınca
ikimizinde eğlenebileceği küçük bir gezi düzenlemiştik pazar günü
gezip gezip çocuk parkı AVM derken son durağı FLORMAR mağazasında aldık

Azra bir taraftan ben bir taraftan aldık bişeyler
tabi Azra nın yaşı gereği sadece ojelerime ortak olabiliyor
neler mi aldım



BB krem
mat fondoten ( malum T bölgem yağlı karma cildim var )
birbirinden güzel allıklar
5li far paleti
2 adet far fırçası
ojeler

bu arada daha önce flormar dan fondoten ve pudra fırçası almıştım
çok memnun kalınca bu far fırçalarını da denemek istedim



büyük boy oje kurutucu bu da memnun kalıp sürekli stokladığım  bir ürün

fotoğraflarda olmadığı halde alışverişime dahil olan bir kaç parça ürün daha vardı

ojeler - makyaj temizleme pamuğu - dudak koruyucu balm - 2 renk te ruj

neden mi resimde yok

ben bunları fotoğraflamaya çalışırken küçük cadı alıp kaçtı :D

detaylı yorumlarımı bekleyin

Hiç yorum yok:

@templatesyard