flormar fondoten fırçası - KOZMETİK BLOGU

4 Nisan 2013 Perşembe

flormar fondoten fırçası

bu güzellik çoğumuzun duofibre olarak bildiği kullanışlı konforlu en sevilen fırçalardan biri
flormardan çok ufak bir bütçeyle almıştım
şanslıydım sanırım ki çok memnun kaldım
yüksek fiyatlara satılan markalara gözünün ucuyla bakıpta karar veremeyen arkadaşlarıma
yada fondoten fırçası ile ilk tanışmasını yapacak olanlara tavsiye ederim
yarı sendetik kıllardan oluşuyor
yumuşacık kılları var
likit fondotenleri uygulamada yada bb krem uygulamasında ben hiçbir kusur bulamadım
ciltte herhangi bir tahriş oluşturmuyor hassas cildiniz varsa korkmadan alabilirsiniz
kılları dökülme yapmıyor yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve her hafta hatta bazen haftada 2 kez yıkamadan hemde ciddi bir yıkamadan geçiriyorum ve bütün hırpalamama rağmen kıl yapısında en ufak bir bozulma yada dökülme olmadı   
likit fondotenleri uygulamada yada bb krem uygulamasında ben hiçbir kusur bulamadım

güvenle alıp kullanabilirsiniz :)




Hiç yorum yok:

@templatesyard